Tööviiside ja meetodite valikul arvestame Johannes Käisi pedagoogilisi printsiipe (terviklikkus, lapsepärasus, elulähedus, iseseisvus ja aktiivsus, individuaalsus). Õppe-kasvatustöö põhineb projekt- ehk teemaõppe põhimõtetel, kus iga nädal/kuu kannab kindlat teemat milles toimuvad lõimitult õppetegevused. Projektõppes on suur osa lapsealgatusel ja mõtetel, isetegemisel ja kogemuse läbi õppimisel.
Töös lastega lähtume põhimõtetest:
- Mida laps kuuleb – selle ta unustab,
- mida laps näeb – seda ta mäletab,
- mida laps kogeb – seda ta oskab.
Õppe- ja kasvatustegevuse seob tervikuks lapse elust ja ümbritsevast keskkonnast tulenev temaatika. Valdkondade kaupa esitatud õppesisu ja -tegevuste lõimimisel lähtutakse üldõpetuslikust põhimõttest. Õppe- ja kasvatustegevuse kavandamisel ja korraldamisel lõimitakse järgmisi tegevusi:
1)mina ja keskkond;
2)keel ja kõne;
3)eesti keel kui teine keel;
4)matemaatika;
5)kunst;
6)muusika;
7)liikumine.